My Loving Bestie

Yunk ~
|| Assalamualaikum ||
Happy niy ! Sebab ape ? Sebab ape ? Nak taw jugakk . 
Haishh ~ Sebokk betul Kak Limah niy , kang bila aku bagi taw mula lhaa nak bagi taw satu kampong . Tak habih II dok ngumpat aku . Tak sedar diri lagi , rumah dah kata pergi kubur dah kata mari . Grrr ~
Abaikan ~

Korang ade bestie tak ? Alahh , bestie lhaa . Tak kan tak taw kott bestie tu hape ? Hahh , korang jangan buat lawak sampai bestie pon tak taw hape . Bestie tu kawan baik . Korang semua mesti ade kawan baik sendiri kan ? Tak kesah lhaa sorang ke , dua dan segala bagai . Macam tuu jugak dengan Nurin . Nurin sayang bestie Nurin ! Sayang ketat - ketat taw ~

Oleh disebabkan Nurin niy terlampau baik benorr , niy nak tunjuk lhaa gambar II bestie Nurin . Nak tengokk tak ? Jangan nak kutuk II sangat lhaa ken tengokk muka dye orang yang lawa II tuh . :P

Okay , Nurin mulakan dengan bestie Nurin yang palinggggggg rapatttt sekali :)

Tadaaaa ...


Anacam ? Lu goyang ? Aha , niy lha bestie Nurin . Ehhh , ade lagi . Tapi , sabo lhaa ea . Dia lhaa yang palinggg rapat dengan Nurin . Ye lhaa . Dari sekolah rendah kelas sama . Naik form 1 masih satu sekolah . Duduk dalam kelas yang sama , sebelah II lagi tuu . Macam ne tak rapat ?

Okay , yang niy pulakkk 


Haaa , manis takk ? Yup !! Memang manis ~ Dia niy pulakk memang bestie Nurin sejak kecikkk lagi . Yelah kan , satu perumahan lepastu satu jalan . Rumah pulakk depan II . Nasib baik tak satu rumah . Selama kita kenal dye lhaa kan , dye memang baikk . Lemah lembut . Pelawak pon ia jugakkk . Tapi , memang best lhaa kawan dengan dia ~

Sekarang , Nurin nak kenalkan pulakk kesemua bestie Nurin yang Nurin sayang sangatttt . Dia orang kawan Nurin dunia akhiratt . Nak tengokk , jom scroll ke bawah .

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dah nak sampai , scroll lagi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tadaaa ..





Mereka yang saya sayang adalah 








Dah baca ? Like sekali taw . Thanx

 
Tempelate Designed by Ummi| Copyright-2011 Protected | Infinite